به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

باتو عهد خواهم بست...

این دسته گل تقدیم به 

زینب گلم  

از همون گلها ییه  که دوست داری

میدونم یه مدت دل مهربونت رو رنجوندم 

امیدوارم این دسته گل رو از من قبول کنی و منو ببخشی... 

 

من با تمام وجودم دوستت دارم.... 

  

 

تقدیم به تو  : 

 

You know when love's shining in your eyes
it may be the star
fallen from above.
And you know love is with you when you rise,
for night and day belong to love.

می دانی! آنگاه که برق عشق در چشمانت می درخشد

شاید آن ستاره ای باشد

فروافتاده از آسمان

و آنگاه که طلوع می کنی عشق در بر توست

چراکه از آن عشق است روزان و شبان

نظرات 1 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی متخصص پوست مو و زیب چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

اطلاعات جالب و ارزشمندی بود استفاده کردم.!خوشحال میشم به من سر بزنید.ارادتمند شما دکتر نگار کریمی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد