به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

حلقه ی عشق ما.........

 

سلام عشق مهربونم......  .*.

امروز برات یه سورپرایز دارم.........        

  

*************************************************************

اگه دلت میخاد بدونی که چه سورپرایزی برات دارم 

فقط لازمه روی ادامه مطالب کلیک کنی... 

  

 بیا به ادامه مطالب

ادامه مطلب ...

فال عشق...

 امروز جمعه .... من و تو کنار هم بودیم.... 

 بعد از خداحافظی از تو....... دلم تنگ شد ....... 

اومدم یه سر به وبلاگ زدم و  

یه فال برای خودمون گرفتم..  و این فال اومد .... 

 

 

تخته سنگ من و تو... دوازده بدر سال 90

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کاغذ و قلم...

  

 

 

 

هر وقت دلتنگ بود قلمی داشت و کاغذی ......

نامه می نوشت نه با انگشتانش،  

با دلش، با غم و دلتنگی : بهترینم ......  

نامه را در پاکت میگذاشت

تمبر میزد و آدرس فرستنده ر ا با دقت می نوشت آدرس گیرنده ؟؟؟ .........نداشت !! 

طبق تاریخ در یک صندوقچه میگذاشت  

صندوقچه پر بود از گلهای یاس که خشک میشدند با گذر زمان

اما دوست داشت عطر یاس در نامه هایش بپیچد!  

در ذهنش ارسال میکرد به گیرنده نامه !!   

و در ذهنش شادمانی گیرنده را تصو ر میکرد!   

 

*********************  

آرزوم فقط شاد بودن توست زینب جان.... 

 

چند روزی هست بدون سلام گفتن به تو از خواب بیدار میشم 

و بدون  شب بخیرهای تو  به خواب میرم..... 

 

این چند روز به اندازه چندسال برام گذشت... 

به اندازه ی چند سال دلتنگت هستم....  

 

کاش میدونستی..............................  

   که چقدر دوست دارم .... 

 

.*.*.*.*.*.

  

 

عشق ناب... مثل عشق من و تو ......

 گل نازم..... 

پیامی که برام گذاشته بودی رو خوندم... 

ازت ممنونم... 

بخاطر عشق قشنگت  

و بخاطر همه مهربونیات 

ازت ممنونم.... 

 

فقط میتونم بگم :  

 

مثل همیشه ، 

 بیشتر از گذشته ،  

برای همیشه ،  

دوستت دارم  

تا همیشه. 

 ...   

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.   

  

 

و خرامیدن نوروز مبارک بادت... سال 90 مبارک..

 

گلم سال نو مبارک .*.

  

 عشق نازنینم.....زینب... 

سال 89 هم با تمام خوبی ها و قشنگی هاش گذشت   

سالی که برای هردوی ما پر بود ازعشق و صمیمیت و احساس و زیبایی....  

سالی پر از روزای رویایی  

..... 

امیدوارم توی سال جدید و تا همیشه 

 عشق مهمون قلب مهربونت باشه   

......

  

عزیزم سال نو رو بهت تبریک میگم   و 

از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی و سربلندی و  

خوشبختی و موفقیت دارم.... 

 

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

  

 

سبزه های دلپاک،

دشت را می خوانند

و بهار ...، با سر انگشت به در می کوبد . !

سفره ای باید چید،

از گل و سیب و سرود،

از صفا و لبخند،

از پر چلچله ها ...،

سفره ای باید چید ...

سفره ای باید چید،

که در آن،

عطر صداقت جاریست،

باور معجزه ها بازی نیست.

باید از کوچه تردید گذشت.

سفره ای باید چید ...

هم صدا با دل من،

همه فاخته ها می خوانند :

خانه ات آبادان،

سینه ات نور افشان،

و خرامیدن نوروز مبارک بادت.