به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

پیام دوستانه ی دوستان

زینب جونم
دو تا از دوستاموووون
که وبلاگ ما رو دیدن واسه من و تو پیغام های
پر محبت گذاشتن که دلم خواست تو هم بخونیشون
بخاطر همین پیام هاشون رو گذاشتم رو وبلاگ که تو هم بخونی...
شاید بعضی وقتها لازمه که یکی از بیرون یادمون
بندازه که چقدر واسه این عشق تلاش کردیم
مخصوووصا به یاد من بندازه تا قدر فرشته ای مثل تو رو بیشتر بدونم
.*.*.*..*.
فرشته  مهربون و صبور وفداکارم....
عاشقونه دووستت دارم...

http://s4.picofile.com/file/7908800428/3bg79wlndg9thm64gopa.jpg


اون دو تا پیام این ها بودن :::::::


دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392
نوشته شده توسط زهره در ساعت
07:44 ق.ظ

سلااااااام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
باورم نمیشهههههههههههههههههههههههههه
خیلی خوشحالم براتون
زینب خانوم، علی آقا خیلی بهتون تبریک می گم.
من 2سالی بود که پیگیر وبلاگتون بودم
خیلی خوشحالم که بالاخره ازدواج کردید و به آرزوی قلبیتون رسیدید
خیلییییییییییییییی شادم
خداروشکر
برای من و عشقمم دعا کنید زودتر بهم برسیم. شرایط رسیدنمون خیلی سخته.
جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392
نوشته شده توسط هانی در ساعت
05:37 ب.ظ


سلام خیلی از وبلاگتون خوشم اومد.ممنون.

با ی نگاه گذرا به نوشته های پیشینتون متوجه شدم برای

رسیدن بهم هم خیلی انتظار کشیده اید.

ازصمیم قلب خوشحالم که به هم رسیدید.امیدوارم همیشه

درکنارهم با سلامتی و خوشی و عشق زندگی کنید.راستش

منم این انتظارو تجربه کردم ولی متآسفانه عشقم منو ترک کرد

و رفت با دیگری.پس قدرهمدیگرو خوب بدونید.

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

......

برای زیستن دو قلب لازم است
قلبی که دوست بدارد ، قلبی که دوستش بدارند
قلبی که هدیه کند
قلبی که بپذیرد
قلبی که بگوید
قلبی که جواب بگوید
قلبی برای من ، قلبی برای انسانی که من می‌ خواهم
تا انسان را در کنار خود حس کنم
دریاهای چشم تو خشکیدنی است
من چشمه یی زاینده می خواهم
پستان هایت ستاره های کوچک است
آن سوی ستاره من انسانی می خواهم
انسانی که مرا برگزیند
انسانی که من او را برگزینم
انسانی که به دست های من نگاه کند
انسانی که به دست هایش نگاه کنم
انسانی در کنار من
تا به دست های انسان نگاه کنیم
انسانی در کنارم، آینه یی در کنارم
تا در او بخندم ، تا در او بگریم

احمد شاملو

مرسی عزیزم.*.
خدا این دو تا قلب عاشق رو به ما هدیه کرد
بیا مراقب قلبامون باشیم که تا همیشه عاشق بموونن
از خدا میخام کمکمون کنه به قلبامون عشقی بده بخشنده و بی منت.*.
تا ابد به هم عشق بورزیم....بی هیچ انتظار و منتی....فقط عشق
وعشق....
وعشق........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد