به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

تقدیم به تو که خیلی ماه ایی........

 



نابینا به ماه گفت : دوستت دارم

 

. ماه گفت :چه طوری؟ تو که نمی بینی نابینا گفت :

 

چون نمی بینمت دوستت دارم . ماه گفت:چرا؟

 

 

نابینا گفت: اگر می دیدمت عاشق زیباییت می شدم

 

 

 ولی حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم

انتظار


 



 

دنیا را بد ساخته اند: کسی را که دوست داری تو را دوست نمی دارد.....

 کسی که تو را دوست دارد تو او را دوست نمی داری....

ولی کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد

به رسم و ایین هرگز بهم نمی رسند.......

واین رنج است زندگی یعنی این...........

((دکتر علی شریعتی))

سلام زینب خانم...خیلی خوش اومدی.


 

من از خدا خواستم،
نغمه های عشق مرا به گوشت
برساند تا   لبخند مرا
هرگز فراموش نکنی و
ببینی که سایه ام به
دنبالت است تا هرگز
نپنداری تنهایی.
ولی اکنون تو رفته ای ،
من هم خواهم رفت
فرق رفتن تو با من این
است که من شاهد رفتن تو هستم