به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

یاد من باشد.....


از خواندن این نوشته فریدون مشیری سرمست می شوید!

 یاد من باشد فردا دم صبح
جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا،  آب ، زمین
مهربان باشم،  با مردم شهر
و فراموش کنم،  هر چه گذشت
خانه ی دل،  بتکانم ازغم،ه
،و به دستمالی از جنس گذشت
بزدایم دیگر،تار کدورت، از دل
مشت را باز کنم، تا که دستی گردد
و به لبخندی خوش
دست در دست زمان بگذارم

یاد من باشد فردا دم صبح
به نسیم از سر صدق، سلامی بدهم
و به انگشت نخی خواهم بست
تا فراموش، نگردد فردا
زندگی شیرین است، زندگی باید کرد
گرچه دیر است ولی
کاسه ای آب به پشت سر لبخند بریزم ،شاید
به سلامت ز سفر برگردد
بذر امید بکارم، در دل
لحظه را در یابم
من به بازار محبت بروم فردا صبح
مهربانی  خودم، عرضه کنم
یک بغل عشق از آنجا بخرم

یاد من باشد فردا حتما
به سلامی، دل همسایه ی خود شاد کنم
بگذرم از سر تقصیر رفیق ، بنشینم دم در
چشم بر کوچه بدوزم با شوق
تا که شاید برسد همسفری ، ببرد این دل مارا با خود
و بدانم دیگر قهر هم چیز بدیست

یاد من باشد فردا حتما
باور این را بکنم، که دگر فرصت نیست
و بدانم که اگر دیر کنم ،مهلتی نیست مرا
و بدانم که شبی خواهم رفت
و شبی هست، که نیست، پس از آن فردایی

یاد من باشد
باز اگر فردا، غفلت کردم
آخرین لحظه ی از فردا شب
من به خود باز بگویم
این را
مهربان باشم با مردم شهر
و فراموش کنم هر چه گذشت......ـ

فریدون مشیری

زیباترین و با ارزشترین هدیه روز عشق....



http://s5.picofile.com/file/8116773276/DSC00174.jpg



امسال به مناسبت روز عشق زینب جونم واسه من یه کار فوق العاده کرده....

با دستای مهربون خودش واسه من یه کارت پستال درست کرده...

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.



http://s5.picofile.com/file/8116773326/DSC00179.jpg


زینب جوونم شاید باورت نشه

ولی این قشنگترین و با ارزشترین هدیه ای بود که تا حالا توی زندگیم گرفتم

خیلی دوسش دارم..........

وقتی بهش فکر میکنم که ساعت ها وقت گذاشتی تا

این هدیه رو برای من درست کنی کلی ذوق میکنم پیش خودم...

ممنونم عشقم.....


http://s5.picofile.com/file/8116774018/DSC00178.jpg


دوستت دارم مهربووونم.*.

امیدوارم تا ابد کنار هم خوشبخت باشیم

کنار هم...

فقط خودم و خودت....

دوستت دارم همسر خوب و بی نظیرم....

.*.*.*.


http://s5.picofile.com/file/8116773400/DSC00175.jpg

راستی .....

آهنگ همدم معین رو گذاشتم روی وبلاگ....

اگه اسپیکر کامپیوترت وصل باشه و فلش پلیر کامپیوترت هم فعال باشه...

وقتی وارد وبلاگ بشی این موزیک برات پخش میشه...

در ضمن با راست کلیک روی متن زیر و انتخاب گزینه SAVE میتونی

خودت آهنگ رو دانلود کنی و گوش کنی.....


.*.*.*.*.لینک دانلود آهنگ همدم معین.*.*.*.*.


کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه

خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم

میگم وای چقدر سرده میام دستاتو میگیرم

یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم

از این جا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم

فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم

محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم

می دونم یه وقتایی دلت میگیره از کارم

روزاییکه حواسم نیست بگم خیلی دوستت دادم

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خود ازاری

کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا

مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا

قشنگه رد پای عشق بیا بی چتر زیر برف

اگه حال منو داری می فهمی یعنی چی این حرف

میدونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم

روزایی که حواسم نیست بگم خیلی دوستت دارم

تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری

تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خود ازاری