به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

دانلود و شعر ترانه "بگو کجایی " با صدای رضا صادقی

♫♫ به سوی تو، به شوق روی تو ، به طرف کوی تو

سپیده دم آیم ، مگر تو را جویم ، بگو کجایی

نشان تو، گه از زمین گاهی ز آسمان جویم

ببین چه بی پروا ، ره تو می پویم ، بگو کجایی

 

کی رَوَد رخ ماهت از نظرم ... نظرم

به غیر نامت کی نام دگر ببرم ... ببرم

اگر تو را جویم حدیث دل گویم ، بگو کجایی

 

به دست تو دادم ، دل پریشانم ، دگر چه خواهی

فُتاده ام از پا ، بگو که از جانم ، دگر چه خواهی

 

یک دم از خیال من نمی روی ای غزال من

دگر چه پرسی زحال من

تا هستم من ، اسیر کوی تواّم در آرزوی تواُم

اگر تو را جویم ، حدیث دل گویم ، بگو کجایی

به دست تو دادم ، دل پریشانم ، دگر چه خواهی

فُتاده ام از پا ، بگو که از جانم ، دگر چه خواهی ....

♫♫




Reza Sadeghi Bego Kojaei دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام بگو کجایی

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

 Reza Sadeghi – Bego Kojaei


آهنگ بسیار زیبای "به سوی تو" با صدای مهران زاهدی که در تیتراژ سریال اولین شب آرامش خوانده میشد.

دانلود با حجم 2 مگابایت از لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد