به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

دوری بین منو تو دوری ماهی و دریاست

زینبم عزیزم

تقدیم به تو.....

تا ابد دوستت دارم همسر خوبم....

میخام ازت یه خواهشی کنم....

میخام تا آخر عمر کنار هم عاشقانه  زندگی کنیم و خوشبخت شیم...

پس بخاطر عشقمون ...

تو رو قسم به تک تک لحظه های عاشقی مون

کنارم بمون .... . تنهام نزار...


10857969 10152933174244443 1746845999601066008 n دانلود آهنگ هنوز چشمای تو فریدون آسرایی

هنوزم چشمای تو مثل شبای پُر ستارست

هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی می لرزه

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره

ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره

تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فرو ریخت

شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت

تا گلی از سر ایوان تو پژمرد و فرو ریخت

شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت

دوری بین منو تو دوری ماه و تماشاست

دوری بین منو تو دوری ماهی و دریاست

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره ، دیگه دیره

ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمیگیره ، نمیگیره


دانلود