به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

تنهایم...ولی با یاد تو...

 

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی

 

دوستت خواهم داشت بی آنکه بگو یم

 

درد ودل خواهم کرد بی هیچ کلامی

 

گوش خواهم داد بی هیچ نوایی

 

شاید که احساسم اینگونه نمیرد....

اولین شعری که زینب برام خونده....تقدیم به خودش

 
زیباترین کلامت را بگو

 

شکنجه پنهان سکوتت را اشکاره کن

 

وهراس مدار از اینکه بگویند ترانه ایی بیهوده میخوانید...

 

چرا که ترانه ی ما ترانه ی بیهودگی نیست.

 

چرا که عشق حرفی بیهوده نیست....

 

حتی بگذار آفتاب نیز بر نیاید

 

به خاطر فردای ما

 

اگر بر ماش منتی است

 

چرا که عشق خود فرداست

 

خود همیشه است...........

                                                                            (( احمد شاملو ))

تولدت مبارک

 

تولدت عزیزترین دوستم رو از همین جا بهش تبریک میگم...

 

تولدت مبارک زینب عزیز ...........

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست...

 

جشن تو شروع زیبای تموم شادیاس..

 

جشن تو طلوع یک روزه مقدسه برام..

 

وقت شکر گذاریه بسوی درگاه خداست...

دلتنگی

 

 

دوست خوبم تولد مبارک..


 

توکیستی که من اینگونه بی تو بی تابم

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم

 

توچیستی که من از موج هر تبسم تو

به سان قایق سر گشته روی گردابم

 

تو در کدام سحر

 بر کدام اسب سپید

تورا کدام خدا

 تو از کدام جهان

تودر کدام کرانه

  تو از کدام صدف

تودر کدام چمن

 همره کدام نسیم

تواز کدام سبد

 

تو از کجا سر راه من آمدی ناگاه

چه کرد با من آن نگاه شیرین آه

مدام پیش نگاهی پیش نگاه

 

چه آرزوی محلی است زیستن با تو

همین مرا بگذارند یک سخن با تو

 

ترا به هر چه تو گویی به دوستی سوگند

هر آنچه خواهی از من بخواه صبر مخواه

که صبر راه درازی است به مرگ پیوسته است

 

تو آرزوی بلندی و دست من کوتاه

تو دور دست امیدی و پای من خسته است

همه وجود تو مهر است وجان من محروم

چراغ چشم تو سبز است

ولی راه من بسته است

 

(( فریدون مشیری))