به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

عید غدیر 1393 آغاز دوباره عشق ** یا علی گفتیم و عشق آغاز شد**

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد




امروز روز عید غدیره   21 مهر 1393
البته یه روز خیلی خیلی خیلی مهم برای من و توست زینب
روزی که دوباره عشقمون رو بدست اوردیم و با هم عهد بستیم تا همیشه
مراقب این عشق باشیم
این دوسال روزای سختی رو با هم تجربه کردیم 
دقیقا دو سال گذشت.....

دو سال سخت لازم بود تا من و تو دوباره همو پیدا کنیم
 ولی این بار با این تفاوت که فقط من و تو هستیم ....من و تو تجربه هایی که به ما کمک میکنه تا زندگیمون رو بهتر بسازیم

اون روزا خیلی بالا و پایین داشت و من و تو هم با خودش بالا و پایین برد

میخام ازت  عذر خواهی کنم و هم ازت تشکر کنم
من به سهم خودم ازت عذر میخام...هر جا که بخاطر شرایط سختمون بد شدم
هر جا حرفی زدم که ناراحتت کرد...هرجا که حواسم به گلم نبود
هر جا که فراموش کردم من مسئول گلم هستم....منو ببخش

و میخام ازت تشکر کنم که کنارم بودی و برای ساختن زندگیمون تلاش کردی...
من دیدم که تو عاشقانه واسه زندگیمون تلاش کردی
 هر چند بعضی وقتا هر دومون گمراه میشدیم
ولی به حرف خدا تکیه کردیم و به راه درست برگشتیم....

عاشقتم همسرم.......
همین جا میخام بهت قول بدم که روز به روز کاملتر از دیروز باشم و برای کامل شدن تلاش کنم
هردومون تلاش کنیم
کامل بشیم و طوری زندگی کنیم که خدا هم از داشتن بنده هایی مثل من تو خرسند و راضی باشه
چون خودش ما رو به هم رسووند و هر لحظه حواسش به ما بود تا گمراه نشیم.....

خدایا بیشتر از همیشه هوای من و زینب جونم رو داشته باش

آمین.....

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

   


   یا علی