به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

سال نو پیشاپیش مبارک عزیزم.....

 

 

 

 

 در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم  

 


*اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است 


اما خدا را شکر که نوروز هر سال 

 

 این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت 


مبارک که سالت را سرشار از عشق کند




*

دست را در دست عشق باید نهاد......

حلقه ازدواج

  

 

 

                                                   

از دل و دیده ، گرامی تر هم  


آیا هست ؟

- دست ،

آری ، ز دل و دیده گرامی تر :

دست !

زین همه گوهر پیدا و نهان در تن و جان ،

بی گمان دست گرانقدرتر است .


دست در دست کسی ،

یعنی : پیوند دو جان !

دست در دست کسی

یعنی : پیمان دو عشق !

دست در دست کسی داری اگر ،

دانی ، دست ،

چه سخن ها که بیان می کند از دوست به دوست ؛


بار این درد و دریغ است که ما

تیرهامان به هدف نیک رسیده است ، ولی

دست هامان ، نرسیده است به هم !  

  

((فریدون مشیری))   

 

 

به امید روزی..... 

 

که برآریم ز شادی  فریاد 

 

دست هامان  

 

 که شده غرق به عشق من و تو

 

شکر ایزد که  رسیدست به هم...  

 

((خودم))

 

جای پای عشق

   

 

 

  

 

 

 تقدیم به آنهایی که قدم هایشان را جای پای عشق می گذارند.....

 

 

  

همه ذرات وجود من با تو حدیث عشق می گویند ، بجز زبانم که خاموش است. 

 

وقتی دورهستی از من ، من به آرزوهای خفته ام می اندیشم.

  

یک بار بگذار بی ادعا اقرار کنم که دلم برایت تنگ می شود. 

 

(( با تمام وجودم دوستت دارم....)) 

 

و دیگر هیچ...