به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

سال نو مبارک زینب من.......

اس ام اس و پیامک نوروزی 

      

سلام به زینب عزیزم.....  

عیدت مبارک خوشگلم..

سال نو رو بهت تبریک میگم... 

و این دعای قشنگ  که توی تصویر بالا هست رو به تو تقدیم میکنم. 

و با تمام وجود از خدای مهربوون 

احسن الحال رو برای تو و خودم توی سال جدید آرزو میکنم.   

 

 

سال 1389 مبارک عزیز دلم 

به امید بهترینها برای هر دوموون ( در کنار هم ) در سال جدید. 

 

جمشیدیه....پارک خاطره های قشنگ من و زینب....

 

 

   

  

 

  زینب جان... 

این عکس قشنگ  رو خودت انداختی...  یادت که هست...

و من واقعا این عکس رو دووست دارم.. 

امیدوارم من و تو بتونیم باز هم کنار هم  

روزهای قشنگی رو توی این پارک با هم تجربه کنیم. 

من که حاضر نیستم..این لحظه های با تو بودن رو 

با هیچ چیز دیگه ایی توی دنیا عوض کنم... 

             عزیزم...... 

                               خیلی دوست دارم  

 

عزیز دلم برای دیدن عکس جای پای عشق روی ادامه مطالب کلیک کن.

ادامه مطلب ...

عشق من.. روز عشق (اسفندگان) رو صمیمانه بهت تبریک میگم....

 

 

  

  

 

 

 

دوستت دارم

شرم از گفتن

حسرت از نگفتن

خاطره های سنگین در عبور

از لحظه های تلخ غم

وچه سخت است رفتن...

آغوش آسمانم بدون ماه

در حسرت یک نگاه

که بگویمت با چشمانم

دوستت دارم

دهان باز و زبان سنگین

چقدر این کلام به بغض فرو برده ام

خواهش دل

تن تب دارم

والتماس به زبان سنگین

که بگویمت

دوستت دارم

گام هایت سنگین

زمان نفس...نفس میزند زیر گام هایت

التماس یک نگاه شدی

که بگویمت

دوستت دارم

چه سخت است یاد ناگفته های زیبا

بجا ماندن یک دل شیدا

عشق در غباری نا پیدا

در حسرت یک کلام آشنا

که بگویمت

دوستت دارم

پس نگاه کن

وگوش بده به من

که بگویمت

دوستت دارم  

 

 

 

                         

              "زینب جان" هرگز از یاد مبر.... 

                      قلبی برایت می تپد در سینه ی "علی"  

 

                                       دوستت دارم...