به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

من وتو یکنفریم..

 

   

  زینب جان 

  دلم برای روزهای با تو بودن تنگه...

  دلم برای روزایی که دست هم رو میگرفتیم  

  و با هم قدم میزدیم تنگه....   

  دلم واسه حضور مهربونت 

  واسه نگاه قشنگت 

  واسه دستات 

 واسه بودنت ......

                   خلاصه.......... 

                            دلم واسه تمام وجودت تنگ شده زینب......... 

  

 

love003.bmp 

   

 

  بین نام من و تو، اندکی فاصله است 

  بین دست من و تو 

  فاصله بسیار است 

  بین احساس من و تو اما 

  ذره ای فاصله نیست 

  درک این جمله مرا می گوید

  می توان در گذر از سختی ها 

  یاوری را حس کرد 

  مطمئن بود و یقین پیدا کرد 

  که اگر فاصله را برداریم 

  من و تو 

  یکنفریم.... 

  

 

love002.bmp 

 

دلتنگی.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

زینب جان...هرگز از یاد نبر که همواره ...خدا با ماست....

  

god.jpg

 

 

 

  و طوفان اتفاق افتاد   

  کشتی ماند و اقیانوس، 

  در شب تاریک وبیم موج   

  و کشتی بان بی فانوس    

  یکی می گفت: (( این دریا ...))   

  یکی می گفت: (( بیهوده است ...))  

  یکی فریاد زد (( خشکی ...))   

  یکی آرام گفت: (( افسوس ))  

  و اما (( پشت دریاها))   

  یقین شهری است رویایی  

 اگر رفتند با رویا،اگر ماندند در کابوس  

 (( خدا با ماست)) این را ناخدا می گفت پی در پی 

 اگر چه سخت در مانده ، اگر چه همچنان مایوس..........   

 

   

goddd.JPG

 

خدایا.......

 

love004.bmp 

 

 

 

خداوندا   

تقدیرم را زیبا بنویس  

کمکم کن آنچه را که تو زود می خواهی من دیر نخواهم

و

آنچه را که تو دیر می خواهی من زود نخواهم   

  

 دکترعلی شریعتی