به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

قرار جدید عشاق واقعی : بیست و پنجم هر ماه روز قدردانی از کسی که خیلی خیلی دوستش داریم....

تقدیم به همسر عزیزتر از جونم


میخام از تلاشای عشقم واسه زندگیمون تشکر کنم

زینب جون ممنونم به خاطر همه چیز

به خاطر همه خوبی ها ت

بخاطر اینکه با تلاشات یادم انداختی توی این دنیا چیزی مهمتر

و مقدس تر از عشقمون نیست

ما هر دو راهمون رو گم کرده بودیم

و خدا خواست تا دوباره راهمون رو پیدا کنیم

تا ابد عاشقتم

.*.

این گل تقدیم به تو که شایسته بهترینهایی

یه کلیپ خیلی خیلی قشنگ به مناسبت امروز

برات گذاشتم که میتونی دانلود کنی

دوستت دارم همسر مهربون و مقدسم



************دانلود این کلیپ زیبا **********


در ادامه این آهنگ شنیدنی را به صورت آنلاین گوش و یا دانلود نمایید

 

متن آهنگ :


من این صبرو مدیون لبخندتم، 

                                         چی میخوام تا رویای تو با منه

چشاتو تو دنیای سردم نبند،

                                         که آینده تو چشم تو روشنه

نشونم بده میشه وقتی بخوای،

                                             تو برف زمستونی هم کار کنم

تو این روزها زندگی ساده نیست، 

                                     تو باعث شدی من تحمل کنم


تو هستی نمیترسم از بی کسی، 

                                          نمیترسم از بازی سرنوشت

نمی بینمت اما حس میکنم، 

                                              کنارم قدم میزنی تا بهشت


به من یاد میدی صبوری کنم نمیذاری از زندگی خسته شم


با اینکه هوای جهان خوب نیست به عشق تو دارم نفس میکشم

آی خدایا ای خدایا خدایا


لینک دانلود این آهنگ زیبا  به نام صبوری از روزبه  نعمت الهی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد