به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

تو را دوست دارم...

زینب جونم دلم میخاد این شعر قشنگ
که یکی از قشنگترین شعرهای قیصر امین پور هست رو تقدیم کنم به تو
به تو که با تمام وجودم دوستت دارم
به تو که به زندگیم معنا بخشیدی
و با گذشت ومهربونیت هوای عشقمون رو داشتی

تو را دوست دارم 
.*.

http://s2.picofile.com/file/7911612040/1346158629437221_large.jpg


 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی تر از غم ندیدم

به اندازه ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم، تو را دوست دارم


قیصر امین پور

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

تقدیم به علی عزیزم

این است عطر خاکستری هوای که از نزدیکی صبح سخن می گوید
زمین آبستن روزی دیگر است
این است زمزمه سپیده
این است آفتاب که بر می آید
تک تک ، ستاره ها آب می شوند
و شب
بریده بریده
به سایه های خرد تجزیه می شود
و در پس هر چیز
پناهی می جوید
و نسیم خنک بامدادی
چونان نوازشی ست

عشق ما دهکده ای که هرگز به خواب نمی رود
نه به شبان و
نه به روز
و جنبش و شور حیات
یک دم در آن فرو نمی نشیند
هنگام آن است که دندان ها تو را
در بوسه ئی طولانی
چون شیری گرم
بنوشم

تا دست تو را به دست آرم
از کدامین کوه می بایدم گذشت
تا بگذرم
از کدامین صحرا
از کدامین دریا می بایدم گذشت
تا بگذرم
روزی که این چنین به زیبایی آغاز می شود
به هنگامی که آخرین کلمات تاریک غم نامه ی گذشته را با شبی
که در گذر است به فراموشی ی باد شبانه سپرده ام
از برای آن نیست که در حسرت تو بگذرد
تو باد و شکوفه و میوه ی، ای همه ی فصول من
بر من چنان چون سالی بگذر
تا جاودانگی را آغاز کنم.


شاملو

ممنون عزیزترینم .*.

زینب شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

علی عزیزم مرسی که بدنیا اومدی.
از خدا میخوام همیشه سالم و شاد باشی.. تولدت رو تبریک میگم با یه دنیا شادی و ارزوهای زیبا برای وجود پاکت.

دوستت دارم علی بی نظیرم.*.



می‌دانی بهشت کجاست ؟
یک فضای چند وجب در چند وجب
بین بازوهای کسی که دوست‌اش داری

حسین پناهی

ممنون عزیزم
کاش این روزای خوب هیچ وقت تموم نمیشد.....
عشق به بخشندگی زنده است...
کاش عشق ما همیشه بخشنده باقی بمونه...
منم دوستت دارم زینب عزیزم .*.

یه نفر جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:30 ب.ظ http://venoos777.blogsky.com

بابا رمز این اهنگ نامه ای برای تورو بگید یعنی چه...

مهتاب جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ب.ظ http://khuneyedeltanghiyam.bloghfa.com

چقد قشنگه عشقتون...ایشالله تا ابد پابرجا باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد