به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

آرزوی وصال

میدونم یه روزی به این آرزو میرسیم


حلقه ازدواج


آرزوی وصال 


و عشق هدیه ایست جاودانی .


و من چه عاجزانه افق های طلایی نگاهت را با هزار تمنا جستجو میکنم

 و قصه تنهایی را در آسمان آبی نگاهت در میان میگذارم .


نسیم اشکی که در نگاهت موج می زد ،

 بارانی از عشق بود برای باغ رویاهایم ، و دلم چه بی قرار برای نگاه عاشقت می تپد .


در دل شب های تاریک وجودم به جستجوی روشنایی شمع وجودت می گردم .


به آفتابگردانی می مانم که هر صبح به امید آفتاب وجودتو سر از خواب بر می دارم .


و خوب می دانم بی تو گلبرگهای نازک وجودم را باد سرد خزان درهم فرو می ریزد ،

 و جوانه های نا شکفته امیدم به دور از تو می خشکند .


اما با این اوصاف میدانم ،

 قلبم کوچک تر از آنی است که ظرفیت خوبی های تو را داشته باشد.


اما در سکوت پر از فریاد خود می گریم و می گویم ؛

 با همین قلب کوچک ، به وسعت تمام خوبی ها و سادگی هایت دوستت دارم   . . .

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*

زندگی یعنی چه؟

 


شب آرامی بود

                    می روم در ایوان، تا بپرسم از خود

                                                                زندگی یعنی چه؟

                                                                مادرم سینی چایی در دست

                                                                گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من

 

خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا

                                    لب پاشویه نشست

                                            پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد

                                                شعر زیبایی خواند ، و مرا برد،  به آرامش زیبای یقین

                                     

          با خودم می گفتم

                        زندگی،  راز بزرگی است که در ما جاریست

                                             زندگی فاصله آمدن و رفتن ماست

                                                                          رود دنیا جاریست

                                                                    زندگی ، آبتنی کردن در این رود است



وقت رفتن به همان عریانی؛ که به هنگام ورود آمده ایم

                   دست ما در کف این رود به دنبال چه می گردد؟

                                                                                         هیچ!!!


 زندگی ، وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند

                                 شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری

                                                                شعله گرمی امید تو را، خواهد کشت

 

زندگی در همین اکنون است

                  زندگی شوق رسیدن به همان

                                           فردایی است، که نخواهد آمد

 

تو نه در دیروزی، و نه در فردایی

                          ظرف امروز، پر از بودن توست

                                      شاید این خنده که امروز، دریغش کردی

                            آخرین فرصت همراهی با، امید است

                                           زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک


به جا می ماند

 

زندگی ، سبزترین آیه ، در اندیشه برگ

زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود

زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر

زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ

زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

زندگی فهم نفهمیدن هاست

 

          زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود

                            تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست

                                      آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست

                                                              فرصت بازی این پنجره را دریابیم

 

در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم

          پرده از ساحت دل برگیریم

                     رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم

 

                  زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است

                                      وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست

  

زندگی، شاید شعر پدرم بود که خواند

                           چای مادر، که مرا گرم نمود

                                          نان خواهر، که به ماهی ها داد

 

زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم

              زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت

                                            زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست

                                                                لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست

                                                                           من دلم می خواهد

                                                                        قدر این خاطره را دریابیم


ناز انگشتای بارون تو باغم می‎کنه



من و تو ، درخت و بارون

 

من باهارم تو زمین

 

من زمینم تو درخت

 

من درختم تو باهار

 

ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه

 

میون جنگلا تاقم میکنه

 

تو بزرگی مث شب

 

اگه مهتاب باشه یا نه

 

تو بزرگی

 

مث شب

 

خود مهتابی تو اصلا، خود مهتابی تو

 

تازه، وقتی بره مهتاب و هنوز

 

شب تنها

 

باید

 

راه دوری رو بره تا دم دروازه روزـ

 

مث شب گود و بزرگی

 

مث شب

 

تازه، روزم که بیاد

 

تو تمیزی

 

مث شبنم

 

مث صبح

 

تو مث مخمل ابری

 

مث بوی علفی

 

مث اون ململ مه نازکی

 

اون ململ مه

 

که رو عطر علفا، مثل بلاتکلیفی

 

هاج و واج مونده مردد

 

میون موندن و رفتن

 

میون مرگ و حیات

 

مث برفایی تو

 

تازه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه

 

مث اون قله مغرور بلندی

 

که به ابرای سیاهی و به بادای بدی میخندی

 

من باهارم تو زمین

 

من زمینم تو درخت

 

من درختم تو باهار

 

ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه

 

میون جنگلا تاقم میکنه

 

     " احمد شاملو

 

 

.*.

منو ببخش...

.*.*. ....زینب جونم...  .*.*.

یادته...

این آهنگ رو با هم گوش کردیم...

انگار این آهنگ و شعر و ترانه رو واسه این روزای ما گفته باشن...

و ما اون روزها نمیدونستیم...

.

.

.

.

.



تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش


                    غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری

                    شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری


                                    دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

                                            دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

                                                    دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

                                                    بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش

                                      

                                     منو ببخش

                                     منو ببخش


اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی

           اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی

                            برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری

                                            اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری


دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

                           دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

                                     دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

                                               بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش

                                               منو ببخش

                                               منو ببخش

.

.

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


زینب قشنگم


بخاطر تمام بدی های خودم

و

بخاطر تمام خوبی های خودت

منو ببخش

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


.


عزیزم

.*.

از لینک زیر میتونی این آهنگ رو گوش کنی

واگه دوس داشتی دانلودش کنی



آهنگ منو ببخش__ با صدای رهام



راستی گلم....

کلیپ تصویری اون دختری که با گیتار

این آهنگ رو خونده رو هم اینجا برات گذاشتم.

اگه دوس داشتی دانلودش کن



:::::برای دانلود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید::::::


کلیپ__ اجرای ترانه منو ببخش__عاشقانه_آواز دختر ایرانی با گیتار (3gp---2.5Mb)


کلیپ__ اجرای ترانه منو ببخش__عاشقانه_آواز دختر ایرانی با گیتار (AVI---10Mb)



یک دنیا حرف برای تو دارم...



یک دنیا حرف برای تو دارم ، یک دنیا پر از حرفهای نگفته، یک دنیا پر از بغض های نشکفته. 

با منی ، هر جا و اینک آمده ام تا مثل همیشه سنگ صبور روزهای دلتنگی ام باشی!

دلم به وسعت یک آسمان تیره غمگین است . صدایی نیست ، مأوایی نیست ، 

حتی سایبان روزهای دلتنگی نیز دیگر جوابگوی دلتنگی هایم نیست

 

من آمده ام! اینجا ، کنار دلواپسی های شبانه ات،‌ کنار شعله ور شدن شمع وجودت ،

                                                                     اما نمی دانم چرا دلم آرام نمی گیرد

 دلم گرفته، دلم سخت در سینه گرفته،

                با تمام وجود تو را می خوانم ؛

                                   از تو چیزی نمی خواهم 

                    جز دریای بی ساحل وجودت را، جز دستهای مهربانت را،

               جز نگاه آرامت را که دیرزمانی است در سیل باد بی وفای زمانه گم کرده ام.

 

هر شب حضورت را در کلبه خیال خویش می آورم،

 وجودت را با تمام هستی باقیمانده در نهانخانه قلبم نهان می کنم ،

 چشم هایم را باز نمی کنم تا شاید بتوانم تصویرت را بر روی پلک های بسته ام حک کنم ، 

                                 اما باز هم جای تو خالی است




برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

شاید این روزا فقط این آهنگ بتونه 

حرفای نگفته ی دل منو به گوش تو برسونه....

زینب....

تو تمام زندگیم هیچ حسی شبیه به تو رو نداشتم..

ومطمئنم جز تو با هیچ کس این حس رو نخواهم داشت

.

.

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

 

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه

همین که کنارت نفس میکشم

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه

تو زیباترین آرزوی منی

 

منو از این عذاب رها نمیکنی

کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

همین که فکرمی برای من بسه

 

از این عادت باتو بودن هنوز

ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز

اگه بی تو باشم منو میکشه

 

یه وقتایی انقدر حالم بده

که میپرسم از هر کسی حالتو

یه روزایی حس میکنم پشت من

همه شهر میگرده دنبال تو

 

منو از این عذاب رها نمیکنی

کنارمی به من نگاه نمیکنی

تمام قلب تو به من نمیرسه

همین که فکرمی برای من بسه



از لینک زیر میتونی این آهنگ رو گوش کنی


 :::: و یا دانلود کنی ::::


دانلود




 .*. ... زینب ... .*.

با تمام ذره ذره  وجودم

و با تمام پاکی و قداست عشقم

.*.دوستت دارم.*.