به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

دوستت دارم

 

سلام زینب عزیزم...  

نظرتو خوندم....... 

ممنون بخاطر تمام لطفی که بمن داری... 

 دوست دارم این رو بدونی که : 

 تو با ارزش ترین چیزی هستی 

 که من توی زندگی ام میتونم داشته باشم...  

وتنها کسی که میتونم  با تمام وجودم دوستش داشته باشم. 

 

زینب جان.... 

تا همیشه دوستت دارم.. 

 

 

 

 

   

 

تقدیم به قلب مهربانت...عشق عزیزم تولدت مبارک.

 امروز ۵آذر تولد یه فرشته است 

 که من این روز رو  به این فرشته  یعنی زینب عزیزم تبریک میگم  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

تهفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم 

 یه سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو.  

 

  با یک سبد گل رز ۵آذر سالروز تولدت رو تبریک میگم.  

 

  

عزیز دلم 

برای دیدن عکسای پارک ملت که روز تولدت اونجا کنار هم بودیم.... 

میتونی به ادامه مطالب سر بزنی

ادامه مطلب ...