به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

تقدیم به قلب مهربانت...عشق عزیزم تولدت مبارک.

 امروز ۵آذر تولد یه فرشته است 

 که من این روز رو  به این فرشته  یعنی زینب عزیزم تبریک میگم  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

تهفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم 

 یه سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو.  

 

  با یک سبد گل رز ۵آذر سالروز تولدت رو تبریک میگم.  

 

  

عزیز دلم 

برای دیدن عکسای پارک ملت که روز تولدت اونجا کنار هم بودیم.... 

میتونی به ادامه مطالب سر بزنی

 

 

 

  

تولدت مبارک   

 

زینب جان...

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

  

 

  

 

  

 

این عکسا رو خودت گرفتی............ 

  

 

 

     

 

 

 

  

  

 

در اوج سرمای طبیعت ،  

گرمای وجودت بهار را آفرید و 

 تو ای زیباترین گل دنیا پیام آور این شکوفائی بودی .  

 عزیز دلم تولدت را با تمام وجود بهت تبریک میگم و 

 امیدوارم که سال بعد در چنین روزی باز هم کنار هم باشیم. 

دوست دارم برای همیشه.......

     

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام علی عزیزم.توفوق العاده ای...ممنونم از تمام محبت هات.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه.... زینب بالاخره در مورد وبلاگ اش نظر داد.... ممنون زینب ام..... با تمام وجود دوستت دارم.....

عااااااااااشقتم..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد