به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

باتو عهد خواهم بست...

این دسته گل تقدیم به 

زینب گلم  

از همون گلها ییه  که دوست داری

میدونم یه مدت دل مهربونت رو رنجوندم 

امیدوارم این دسته گل رو از من قبول کنی و منو ببخشی... 

 

من با تمام وجودم دوستت دارم.... 

  

 

تقدیم به تو  : 

 

You know when love's shining in your eyes
it may be the star
fallen from above.
And you know love is with you when you rise,
for night and day belong to love.

می دانی! آنگاه که برق عشق در چشمانت می درخشد

شاید آن ستاره ای باشد

فروافتاده از آسمان

و آنگاه که طلوع می کنی عشق در بر توست

چراکه از آن عشق است روزان و شبان

و باز عشق دامن میگستراند....

 

 

 

.*. 

 

امروزه یه روز عادی نیست امروز......  : 

یه آغاز دوباره است.... 

 . 

آری آغاز دوست داشتن است 

گرچه پایان راه ناپیداست 

من به پایان دگر نیاندیشم 

که همین دوست داشتن زیباست........ 

.*.

کجایی....

 

 

سلام به  همه 

مخصوصا به اونی که میدونه بیشتر از همه توی دنیا دوسش دارم.. 

به زینب عزیزم.....

اگه میخای حال این روزهای من رو بدونی 

این آهنگ رو دانلود کن و گوش کن :   

برای دانلود روی آدرس زیر کلیک کنید:

 

http://s1.picofile.com/file/7324801933/Ehsan_Khajeh_Amiri_Kojaei.mp3.html

  

عکس احسان خواجه امیری آهنگ کجایی 231x300 متن آهنگ کجایی   احسان خواجه امیری 

باز یه بغضی گلومو گرفته /  باز همون حس دردِ جدایی

من امروز کجام و تو امروز کجایی؟! /  حالِ تو بدتر از حالِ من نیست

پُشت این گریه خالی شدن نیست /  همه درد دنیا یه شب درد من نیست

تو از قبله ی من ،گرفتی خدا رو/ کجایی ببینی یه شب حالِ ما رو

فقط حال من نیست که غرق عذابِ / ببین حال مردم مثِ من خرابِ / کجایی؟!!…

باز یه بغضی گلومو گرفته / باز همون حسِّ درد جدایی

من امروز کجام و تو امروز کــجایی؟