به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

منو ببخش...

.*.*. ....زینب جونم...  .*.*.

یادته...

این آهنگ رو با هم گوش کردیم...

انگار این آهنگ و شعر و ترانه رو واسه این روزای ما گفته باشن...

و ما اون روزها نمیدونستیم...

.

.

.

.

.



تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش


                    غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری

                    شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری


                                    دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

                                            دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

                                                    دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

                                                    بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش

                                      

                                     منو ببخش

                                     منو ببخش


اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی

           اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی

                            برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری

                                            اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری


دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

                           دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون

                                     دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

                                               بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش

                                               منو ببخش

                                               منو ببخش

.

.

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


زینب قشنگم


بخاطر تمام بدی های خودم

و

بخاطر تمام خوبی های خودت

منو ببخش

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*


.


عزیزم

.*.

از لینک زیر میتونی این آهنگ رو گوش کنی

واگه دوس داشتی دانلودش کنی



آهنگ منو ببخش__ با صدای رهام



راستی گلم....

کلیپ تصویری اون دختری که با گیتار

این آهنگ رو خونده رو هم اینجا برات گذاشتم.

اگه دوس داشتی دانلودش کن



:::::برای دانلود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید::::::


کلیپ__ اجرای ترانه منو ببخش__عاشقانه_آواز دختر ایرانی با گیتار (3gp---2.5Mb)


کلیپ__ اجرای ترانه منو ببخش__عاشقانه_آواز دختر ایرانی با گیتار (AVI---10Mb)



نظرات 4 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

من و تو ، درخت و بارون…

من باهارم تو زمین

من زمینم تو درخت

من درختم تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می‎کنه

میون جنگلا تاقم می‎کنه

تو بزرگی مث شب

اگه مهتاب باشه یا نه

تو بزرگی

مث شب

خود مهتابی تو اصلا، خود مهتابی تو

تازه، وقتی بره مهتاب و هنوز

شب تنها

باید

راه دوری رو بره تا دم دروازه‎ روزـ

مث شب گود و بزرگی

مث شب

تازه، روزم که بیاد

تو تمیزی

مث شبنم

مث صبح

تو مث مخمل ابری

مث بوی علفی

مث اون ململ مه نازکی

اون ململ مه

که رو عطر علفا، مثل بلاتکلیفی

هاج و واج مونده مردد

میون موندن و رفتن

میون مرگ و حیات

مث برفایی تو

تازه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه

مث اون قله‎ مغرور بلندی

که به ابرای سیاهی و به بادای بدی می‎خندی…

من باهارم تو زمین

من زمینم تو درخت

من درختم تو باهار

ناز انگشتای بارون تو باغم می‎کنه

میون جنگلا تاقم می‎کنه

" احمد شاملو


.*.

fatima سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

عالی بود ...عاشق شعر و آهنگشم....مخصوصا دختره خیلی خوب خونده

سارا سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ب.ظ http://ورزش 07

بابا ای ول

الهام شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ http://eshgheman-ely76.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بوووووود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد