به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

رمضان 1391 ... یه ماه رمضون قشنگ دیگه واسه من و زینب

 

رمضان را دوست دارم

حتی اگر از تشنگی بمیرم

حتی اگر از گرسنگی تلف شوم

رمضان را دوست دارم به خاطر بوی مهربانی

رمضان بوی محبت می‌دهد

بوی رحمت و بزرگواری

بوی آغوش باز خدای مهربان

رمضان بوی بخشش می دهد

بوی امید دوباره‌ی خدا

بوی جمله ای که روی دیوار نمازخانه‌ی مدرسه‌مان نوشته بود؛

"باز آ، هر آنچه هستی باز آ"

رمضان بوی خدا می دهد و بس 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://www.dalane-behesht.blogsky.com

سلام
علی آقا به دلایلی مجبور به تغییر آدرس وبلاگ شدم
اگه دوست داشتی با همون اسم بادبادک باز فقط آدرس وبلاگ رو توی لینک دوستان اصلاح کن
خوشحال میشم باز هم به من سر بزنی
ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام و باز هم سلام
وبلاگتون عالیه، عکساش، متنهاش، و لحن گفتارش، فقط عزیزان یه آهنگ دلچسب و بکر کم داره
راستی یه پیشنهاد!! میتونی همسرتو"ززی" صدا کنی. کوتاه، رسا،صمیمی و ملوس تره........

fatima سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام ...وبلاگ خوبی دارید .... بخاطر این همه عشق و علاقه به همسرتون هم به شما تبریک میگم ... ان شاءا...سالهای سال کنار هم عاشقانه زندگی کنید

سلام
ممنون به خاطر توجه و لطفی که مطالب این وبلاگ داشتید
امیدوارم شما هم همیشه موفق و خوشبخت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد