به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

ای دیده خون ببار که این فتنه کار توست


آلبوم جدید علیرضا قربانی به نام حریق خزان



باز آی دلبرا که دلم بیقرار توست

وین جان بر لب آمده در انتظار توست

 

در دست این خمار غمم هیچ چاره نیست

جز باده‌ای که در قدح غمگسار توست

 

ساقی به دست باش که این مست می‌پرست

چون خفته پادشه‌ست و هنوزش خمار توست

 

سیری مباد سوخته‌ی تشنه‌کام را

تا جرعه‌نوش چشمه‌ی شیرین‌گوار توست

 

بیچاره دل که غارت عشقش به باد داد

ای دیده خون ببار که این فتنه کار توست

 

ای سایه صبر کن که برآید به کام دل

آن آرزو که در دل امّیدوار توست



هوشنگ ابتهاج


دانلود این آهنگ زیبا با صدای بی نظیر استاد علیرضا قربانی


لینک مستقیم با کیفیت 320


لینک کمکی  با کیفیت 128

نظرات 3 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ق.ظ

خدایای مهربونم مواظبش باش
هرجا که هست
.*.

زینب چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ق.ظ

و چندمین انبساط مجدد کائنات؟
این چندمین بارخلقت است؟
و چندمین انفجار سکوت؟
چندمین لبخند آفرینش؟
خورشید را چندمین بار است که میبینی؟
و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟
و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟
چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟
چندمین دم!؟
چندمین آن!؟
آه که تو چقدر خوشبختی!
و جهان چه پرغوغاست
که بینهایتمین تولد تو را جشن میگیرد . . .


.*.*.*.*.*.*.
هروقت به ستاره ها نگاه کردی یادت باشه اونا نماد تولد من و توان
هرجا که باشم
هرجا که باشی.

دوستت دارم
در پناه امن خدا باشی.
تولدت مبااااااارک

ممنون زینب جان.... ممنون عشق بی نظیر من

زینب چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام انشاالله همیشه عاشق باشید وقتی دیدم به هم رسیدین دلم ه ما هم دعا کنبد به هم برسیم

سلام
ممنون
حتما براتون دعا میکنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد