به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.....تولدت مبارک همسر مهربونم .*.

 بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.


پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

 




امروز که تولد توست

برای تو َبرای چشمهای تو

هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان

برای بودنت

همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم

و من َ در هر تولد تو

باز زنده می شوم..............


زینب عزیزم.....

تولدت رو صمیمانه تبریک میگم.....

الان که این پیام میاد روی وبلاگ من و تو توی رستوران یاس

در کنار هم داریم تولدت رو جشن میگیریم....

و من در پوست خودم نمیگنجم که چه خوشبخت هستم که تو رو دارم

و میتونم یه تولد دیگه رو در کنارت جشن بگیرم

به امید سالهای پر از خوشبختی..... در کنار هم....

در زیر سایه پروردگار مهربوون که همیشه هوامون رو داره.....


        دوستت دارم .*.

و تولدت مبارک.........



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد