به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

قلب شکسته......

                    

                    

 

                          بنام خدا و بنام محبوبم  

 

 

 

سلام نازنینم 

سلام به تو که بهترینی

سلام به تو که مقدس ترین آفریده خدائی

و مرهم این جان خسته 

 گل سرخی در کویرتنهائی ،  

 

زینب جان 

چشم در انتظار توست و 

                  دلم در گرو عشق تو . 

دوست دارم تورا تنگ در آغوش بگیرم 

 و تمام دلتنگیهایم را باشعرهایم به سرزمین چشمانت هدیه کنم . 

دوست دارم شبنم های دلواپسی ام   

 را در روی گل گونه هایت جاری سازم .  

دوستت دارم و بیشتر و بیشتر از همیشه

 

مهربانم

 

چه لحظاتی که از بیم از دست دادن تو زندگی به کامم تلخ شد .  

وچه لحظات شیرینی که دوباره امید بودن  

و زیستن ودر کنار تو بودن مرا تا اوج شادی برد. 

 

بهترینم

 

در مدرسه عشقت الفبای عشق را آموختم . 

 یادم دادی : که میتوان بود . 

             می توان زندگی کرد .  

                           میتوان عاشق بود. 

                                     می توان دوست داست .

 

نازنینم

 

بودنت گرمی بخش عشقمان 

        تو عزیزترین  

                     و بهترین  

                      و دوست داشتنی ترین  

                                          کسم هستی... 

 

         دوست دارم. 

                    همیشه برایم بمانی