به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

روز وصال دو عاشق........ 91/12/24

و....

بالاخره رسید...

بالاخره اون روزی که سالها آرزوشو داشتم رسید...

و یه رویا

یه رویای عاشقونه به حقیقت پیوست

دلم میخواد از شادی داد بزنم

و به همه دنیا خبر بدم که من خوشبخترین آدم روی زمینم

چون تو رو دارم زینب جونم

.....

امروز خدا قشنگترین هدیه دنیا رو به من داد

و من تا همیشه بخاطر این هدیه زیبا خدا رو شکر خواهم کرد

امروز خدا زینب رو قسمت من کرد

و ما رو به هم رسوند

....

باورم نمیشه ...

هنوز برام مثل یه رویاست....

رویای ازدواج من و زینب....

ولی این رویا به حقیقت پیوست...

با لطف خدای مهربون........

و

با صبر و گذشت تو........

زینب قشنگ و مهربونم.....

....

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

نمیتونم بگم چه احساسی دارم، تمام کاغذ و قلم های دنیا

کم میاد اگه بخام از خوشحالیم بنویسم...

نمیتونم بگم چقدر خوشحالم..........

فقط میتونم بگم

زینب جوووون دوستت دارم

تا همیشه و تا زنده ام عاشقتم....

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.



نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

چه زیبا
امیدوارم همیشه عاشق هم بمونید

ستاره جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ق.ظ

مبارکه کبوترای عاشق

زینب چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

عزیزم تو بهترینی.....
دوستت دارم علی جوووون... خوشحالم که در کنارمی




خانه ات زیباست
خانه ات زیباست
نقش هایت همه سحرانگیز است
پرده هایت همه از جنس حریر
خانه اما بی عشق ، جای خندیدن نیست
جای ماندن هم نیست
باید از کوچه گذشت
به خیابان پیوست
و تکاپوی کنان
عشق را بر لب جوی و گذر عمر و خیابان جوئید
عشق بی همهمه در بطن تحرک جاریست
*****
تن تمامیت زیبایی پیراهن نیست
مهربانی با تن، مثل یک جامه بهم نزدیکند
و اگر میخواهیم روزهامان
همه با شبهامان
طرحی از عاطفه با هم ریزند
گاهگاهی باید
به سر سفرهء دل بنشینیم
قرص نانی بخوریم
از سر سفرهء عشق
گامهامان باید
همهء فاصله ها را امروز
کوتاه کنند
و سر انگشت تفاهم هر روز
نقب در نقب دری بگشاید
دری از عشق به باغ گل سرخ
"و بیندیشیم بر واژهء "دوستت دارم

مرسی همسر مهربونم....
منم دوستت دارم..........
به اندازه تمام دوستت دارمهای دنیا دوستت دارم.*.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد