به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

اولین روز مرد زندگی مشترکمون 91/03/03

این شعر قشنگ رو زینب جونم به مناسبت روز مرد فرستاده برام

قربون مهربونیات بشم همسر خوبم.*.


:::::::::::




کیستی ای مهربان ترین؟

کیستی که من
اینگونه به اعتماد
نام خود را
با تو می گویم...
کلید قلبم را
در دستانت می گذارم
نان شادی ام را با تو قسمت می کنم
به کنارت می نشینم
و سربر شانه‌ی تو
اینچنین آرام
به خواب می روم؟

کیستی که من
اینگونه به جد در دیار رویاهای خویش با تو درنگ می کنم؟!!

کیستی که من
جز او
نمی بینم و نمی یابم ؟!!
دریای پشت کدام پنجره ای؟
که اینگونه شایدهایم را گرفته ای
زندگی را دوباره جاری نموده ای
پر شور
زیبا
و
روان
دنیای با تو بودن در اوج همیشه هایم
جان می گیرد
و هر لحظه تعبیری می گردد از
فردایی بی پایان
در تبلور طلوع ماهتاب
باعبور ازتاریکی های سپری شده...

کیستی
ای مهربان ترین؟

از: احمد شاملو

علی عزیزم عاشقتم....مبارک باشه این روز قشنگ بهت گلم.*.



اینم عکس کارت پستال و کتابی که زینب جونم بهم هدیه داده:


http://s4.picofile.com/file/7794381177/00HEDIYE.jpg



http://s4.picofile.com/file/7794386020/C360_2013_05_31_21_03_43_org.jpg


http://s4.picofile.com/file/7794386876/C360_2013_05_31_21_02_42_org.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
زینب جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

چشم عزیزم شما امر بفرمایید

مرسی همسری مهربون.*. شما سرورید .*.

زینب جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

کیستی ای مهربان ترین؟
کیستی که من
اینگونه به اعتماد
نام خود را
با تو می گویم...
کلید قلبم را
در دستانت می گذارم
نان شادی ام را با تو قسمت می کنم
به کنارت می نشینم
و سربر شانه‌ی تو
اینچنین آرام
به خواب می روم؟

کیستی که من
اینگونه به جد در دیار رویاهای خویش با تو درنگ می کنم؟!!

کیستی که من
جز او
نمی بینم و نمی یابم ؟!!
دریای پشت کدام پنجره ای؟
که اینگونه شایدهایم را گرفته ای
زندگی را دوباره جاری نموده ای
پر شور
زیبا
و
روان
دنیای با تو بودن در اوج همیشه هایم
جان می گیرد
و هر لحظه تعبیری می گردد از
فردایی بی پایان
در تبلور طلوع ماهتاب
باعبور ازتاریکی های سپری شده...

کیستی
ای مهربان ترین؟

از: احمد شاملو



علی عزیزم عاشقتم....مبارک باشه این روز قشنگ بهت گلم.*.

قربون توبرم عزیزم...دوستت دارم زینب جون...
خدا رو شکر میکنم که گلی مثل تو رو به من هدیه داده.*.
امیدوارم سالهای سال با هم ودر کنار هم عاشقانه زندگی کنیم.*.

زهره دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ق.ظ

سلااااااام
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای
باورم نمیشهههههههههههههههههههههههههه
خیلی خوشحالم براتون
زینب خانوم، علی آقا خیلی بهتون تبریک می گم.
من 2سالی بود که پیگیر وبلاگتون بودم
خیلی خوشحالم که بالاخره ازدواج کردید و به آرزوی قلبیتون رسیدید
خیلییییییییییییییی شادم
خداروشکر
برای من و عشقمم دعا کنید زودتر بهم برسیم. شرایط رسیدنمون خیلی سخته.

سلام
ممنون به خاطر پیام پر مهرتون
من و زینب جون ،حتما واسه رسیدنتون به هم
دعا میکنیم ..
واسه رسیدن به عشقت اول باید از خودت بگذری...

موفق و پیروز باشید

هانی جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام خیلی از وبلاگتون خوشم اومد.ممنون.با ی نگاه گذرا به نوشته های پیشینتون متوجه شدم برای رسیدن بهم هم خیلی انتظار کشیده اید.ازصمیم قلب خوشحالم که به هم رسیدید.امیدوارم همیشه درکنارهم با سلامتی و خوشی و عشق زندگی کنید.راستش منم این انتظارو تجربه کردم ولی متآسفانه عشقم منو ترک کرد و رفت با دیگری.پس قدرهمدیگرو خوب بدونید.

سلام ممنون ازتون به خاطر آرزوهای قشنگی واسه
ما دارید....
شاید حرفی که میخام بهت بزنم یه کمی قبول کردنش سخت باشه ولی
راستش به نظر من کسی که ترکت کرده عشقت نبوده
اگر بود نمیرفت و اگر واقعا باشه برمیگرده
و اگر برنگشت از اول هم مال تو نبوده
پس دنبال عشقت بگرد
دنیا خیلی کوتاه تر از اونه که بخوای همش رو
با این حرفا سرکنی.....پس برو عشق واقعیت رو پیدا کن

موفق و خوشبخت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد