به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

شروعی دوباره و این بار......... 91/12/12

بعد از چهار ماه ونیم انتظار و صبوری ( والبته کمی جرو بحث و دعوا)

خدا خودش به روش خودش 

تمووم مشکلات ما رو از جلو راهمون برداشت

و طوری که حتی باورمون نمیشد دوباره ما رو و خانواده ها رو برد تو مسیر صلح و دوستی...

(( خدایا عاشق همین کارات شدم ))

.

.

و بالاخره بعد گذشت این روزای پر فراز و نشیب بالاخره شد همون چه میخواستیم../

خدا شکرت که هوای منو زینب جونمو داشتی و داری ..... خدا جون شکر....

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مسیر وصال




.

.


9 ماه پیش شروع شد.........

.

.

.

از 18 خرداد 1391

تا 18 اسفند 1391

اینهمه باید می گذشت تا 

منو عشقم به هم برسیم

.

.


.*. زینب جونم .*. میدونم مسیر وصال من و تو

 مسیر آسونی نبود

 میدونم خیلی اذیت شدی

ولی دیگه تمووووووووووووووووووووووووم شد 

من و تو دیگه مال هم شدیم ......

 وتا ابد در کنار هم خواهیم بود.... 

و این به تموم سختی ها می ارزید

.*.*.*.*.*.*.*.*

و تمام اون سختی ها 

عشق من وتو رو با ارزشتر و زیباتر و موندگارتر کرد...تا ابد..

دیدی زینب جون....خدا هوای مارو داشت 

گفنه بودم که خودش هوای عشق ما رو داره

خودش همه کارا رو جور کرد تا منو تو به هم برسیم .*.

.

گلم اگه به وبلاگ زیر یه سری بزنی میتونی این 9 ماه گذشته رو یه مرور کوچیک کنی::: ::: :



http://alizeinab.blogfa.com/ 





روز وصال دو عاشق........ 91/12/24

و....

بالاخره رسید...

بالاخره اون روزی که سالها آرزوشو داشتم رسید...

و یه رویا

یه رویای عاشقونه به حقیقت پیوست

دلم میخواد از شادی داد بزنم

و به همه دنیا خبر بدم که من خوشبخترین آدم روی زمینم

چون تو رو دارم زینب جونم

.....

امروز خدا قشنگترین هدیه دنیا رو به من داد

و من تا همیشه بخاطر این هدیه زیبا خدا رو شکر خواهم کرد

امروز خدا زینب رو قسمت من کرد

و ما رو به هم رسوند

....

باورم نمیشه ...

هنوز برام مثل یه رویاست....

رویای ازدواج من و زینب....

ولی این رویا به حقیقت پیوست...

با لطف خدای مهربون........

و

با صبر و گذشت تو........

زینب قشنگ و مهربونم.....

....

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

نمیتونم بگم چه احساسی دارم، تمام کاغذ و قلم های دنیا

کم میاد اگه بخام از خوشحالیم بنویسم...

نمیتونم بگم چقدر خوشحالم..........

فقط میتونم بگم

زینب جوووون دوستت دارم

تا همیشه و تا زنده ام عاشقتم....

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.



روز آزمایش ازدواج من وعشقم... 91/12/19

.*.*.*.*.*. بازم رفتیم  آزمایشگاه .*.*.*.*.*.

گلم روی ادامه مطالب کلیک کن...


ادامه مطلب ...