به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

جای پای عشق

   

 

 

  

 

 

 تقدیم به آنهایی که قدم هایشان را جای پای عشق می گذارند.....

 

 

  

همه ذرات وجود من با تو حدیث عشق می گویند ، بجز زبانم که خاموش است. 

 

وقتی دورهستی از من ، من به آرزوهای خفته ام می اندیشم.

  

یک بار بگذار بی ادعا اقرار کنم که دلم برایت تنگ می شود. 

 

(( با تمام وجودم دوستت دارم....)) 

 

و دیگر هیچ... 

 
نظرات 2 + ارسال نظر
داش سامان یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ http://DASHMU.BLOGSKY.COM

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

اینجا زمان مرده یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

اندیشه کن آنگاه سخن گو تا از لغزش برکنار باشی. حضرت محمد (ص)
وبلاگتون خیلی خوبه.یه نظر کلی به پستهاتون انداختم.عالی بودند.

دوست خوبم من هم به روزم و منتظر حضور پر مهر شما!
منتظر شما در این دو وبلاگم هم هستم.

www.enekaseab.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد