به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

سلام زینب خانم...خیلی خوش اومدی.


 

من از خدا خواستم،
نغمه های عشق مرا به گوشت
برساند تا   لبخند مرا
هرگز فراموش نکنی و
ببینی که سایه ام به
دنبالت است تا هرگز
نپنداری تنهایی.
ولی اکنون تو رفته ای ،
من هم خواهم رفت
فرق رفتن تو با من این
است که من شاهد رفتن تو هستم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شوریده یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام خدمت علی اقا

من مطلب شما را خوندم قشنگ بود من هم اصولا طنز نگاریم

و این شعر طنز یکی از شعرا رو برات می نویسم :

مرا به روز قیامت غمی که هست این است

که روی مردم دنیا دوباره باید دید

موفق باشید......شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد