به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

وقتی نیستی........

  

وقتی نیستی انگار همه ی دنیا تاریکه...........  

هیچ وقت باهام قهر نکن.... 

چون اگه تو نباشی دنیای من تاریک میشه زینب.... 

خیلی تاریک.....  

 

پس بیا کنارم ...... 

تا با وجود مهربونت... 

زندگیمو پر از نور و قشنگی و عشق کنی... 

 

کنارم باش.... 

  تا همیشه....     

.*. 

 

 

 

 دوست دارم.......

نظرات 2 + ارسال نظر
زینب دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

عزیزترینم آخه مگه من دلم میاد با تو قهرکنم .........فدای قلب بزرگ و مهربونت بشم تو نابترین حضور زندگیمی ............
کاش میتونستم به همه بگم تو چه موجود فوق العاده ای هستی برام ..........بدون تو این دنیا برای منم تاریک میشه.........پس کنارم باش روشنی بخش دلم
.........
.*.*.*.*.*.*.*.*.

ZEZY یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام و باز هم سلام
وبلاگتون عالیه، عکساش، متنهاش، و لحن گفتارش، فقط عزیزان یه آهنگ دلچسب و بکر کم داره
راستی یه پیشنهاد!! میتونی همسرتو"ززی" صدا کنی. کوتاه، رسا،صمیمی و ملوس تره........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد