به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

زینب بی نظیر و دوست داشتنیه من.....

 

در تمام طول آشنایی مون امروز برای اولین بار بود که 

 سه روز متوالی  تونستم  ببینمت  

و کنارت عشق رو با تمام وجودم لمس کنم...........  

و شاید عجیب باشه که بهت بگم دلتنگم.... 

ولی آره ه ............ 

با همه ی وجود دلتنگتم زینب .................  

 

زینب........ 

زینب عزیزم.............. 

زینب بی نظیر و دوست داشتنی... 

زینب مهربونم...........  

فدای تو و اون قلب بزرگت بشم....

............ 

دلم میخاد بدونی که چقدر دوستت دارم........  

به اندازه ی تمام دوست داشتن های دنیا ....دوستت دارم....

دوستت دارم .*. 

دوستت دارم .*.   

 

  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد