به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

زینب جان...دوستت دارم....به خاطر...

 

 

تو را دوست دارم نه تنها به خاطر آنچه تو هستی 

                             که به خاطر آنچه من هستم وقتی که با تو هستم. 

تو را دوست دارم نه تنها به خاطر آنچه از خود ساخته ای .

                              که به خاطر آنچه از وجود من می سازی. 

تو را دوست دارم به خاطر آن بخش از وجودم که تو در من پیدا کرده ای. 

تو را دوست دارم به خاطر آنکه

                   دست بردی در ژرفای قلبم که زیر هزاران توده از نادانی-سستی و ناتوانی پنهان بود 

            و در  آن تاریکی زیباترین گوهر های هستی مرا یافتی و به روشنی آوردی.  

                  زیرا پیش از تو کسی چنین  دوردست در من سفر نکرده بود تا این زیبایی ها را ببیند. 

تو را دوست دارم که

                      مرا یاری کردی تا از کارهای سخت روزانه نه یک ملامت که یک آواز بیافرینم و

                      از جویبارهای خشک زندگی نه یک میخانه که یک پرستشگاه بنا کنم. 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

سلام علی
باید اعتراف کنم که واقعا به زینب حسودیم شد.
کاش توی دنیای ما همه عشقها اینقدر قشنگ بودند.کاش........
امیدوارم خوشبخت باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد