به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

شاخه گلی برای تو.........

   

 

 این شاخه گل قشنگ تقدیم به زیباترین گل دنیا.......... زینب عزیزم... 

شاید اینروزا به خاطر شرایط و موقعیتهایی که همو دیدیم  

موفق نشدم که با حوصله برم  

یه گل فروشی پیدا کنم و  

 برای عشقم یه گل هدیه بگیرم و  

تقدیم وجود مثل گلش کنم 

 

ولی............................................................................ 

 

حالا که فرصتش هست دلم میخاد این گلها رو تقدیم  کنم به عشق مهربونم... 

زینب عزیزم.............. 

امیدوارم این هدیه ناقابل رو از من بپذیری...........     

 

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.* 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام عسیسم مرسی که برام گل گرفتی .........دوسشون دارم ....... .*.

قربوون تو برم الهی..........................
تو که خودت قشنگترین گلی....
این گلها بادیدن گل من رنگ میبازن..

.*.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد