به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

منو رها کن از این فکر تنهایی....

 

 امروز آهنگ جدیدی روی وبلاگ گذاشتم....  

 اینروزا این آهنگ  بهم آرامش میده..... 

 یه جوورایی حرفای دل منو به زینبم میزنه....... 

 

امیدوارم زینب من هم یه روزی بیاد واین آهنگ رو بشنوه 

 دلم میخاد از طریق این آهنگ 

به زینبم بگم که تا ابد ................... 

وتا همیشه................ دوستت دارم.............. .*. 

 

                      """"" منو رها کن از این فکر تنهایی """""  

 

 

ترانه متن آهنگ :

  

من و انتظار و کابوس تنهایی ...... من و حس اینکه هر لحظه اینجایی

دارم آینه ها رو گم میکنم کم کم ...... تو رو هر طرف رو میکنم میبینم

نگو از تو چشمام چیزی نمیخونی .. تو که لحظه لحظه حالم رو میدونی

اگه این بهارم بر نگردی خونه ......... دیگه چیزی از من یادت نمیمونه

منو رها کن از این فکر تنهایی ....... تو نرفتی .. نه ! تو هنوزم اینجایی

دارم از خودم با فکر تو رد میشم ....... دارم عاشقی رو با تو بلد میشم   

   

 

 

گلم شما میتونی هم روی وبلاگ این آهنگ رو بشنوی و یا 

به آدرس زیر بری و اونجا آهنگ رو بشنوی و 

 هم اینکه اگه دلت خواست دانلودش کنی.... 

               "" بهترین آرزوها تقدیم وجود ناب و بی نظیرت...... "" 

 

 

      آهنگ را از اینجا دانلود کنید. 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.zolfebigharar.blogfa.com

سلام قالب وبت مثل قالب منه من عاشق این قالبم
من متاسفانه اهنگو رو وبلاگت نشنیدم دانلودش کردم مطالبت قشنگ بود من با مطالبت گریه کردم
به من هم سر بزن منتظرتم نظر یادت نره

پیام دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
خیلی ممنون

[ بدون نام ] شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

ممنونم از موسیقی زیبایی که روی وبلاگتون گذاشتید..
گاهی به یاد آوردن آدما خیلی سخت تر از فراموش کردنشونه..

............... شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://mohana2276

اشک منو با اون چیزی که اول وبلاگت درمورد زینب نوشته بودی درآوردی پس چرا این آهنگه دانلئد نمیییییییییییشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام ....امیدوارم خوب باشین.
کدوم آهنگ دانلود نمیشه؟
کدوم جمله اشکتت رو در اورد؟
خیلی مبهم حرف میزنی؟ من از کامنتی که برام گذاشتی
چیزی متوجه نشدم متاسفانه؟
اگه ممکنه واضحتر منظورت رو بگو
ممنونم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد