به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

عاشق همیشگی تم......

  

   سلام عشق مهربونم...... 

 

    پیام قشنگت رو خوندم...  

 

      و من هم واقعا  :

   

    ""  خوشبختم که وجود نابی مثل تو دوسم داره و منم دوسش دارم...  "" 

 

.*.*.*.*.*.*.*.*.*.  

 

 پیش از اونکه تو بیای آرزوی تو رو داشتم ،  

  

                      روزی صد بار تو رو از خدا آرزو میکردم... 


         تو اومدی ، با عشق اومدی ،    

             و محبتهات رو به من  هدیه کردی  و قلبم رو عاشق قلب مهربوونت کردی. 


          هر چی بخوام از خوبیهای تو بگم نمیتونم..........   

                                                            ، تو بهترینی عزیزم.  

 

      زینب.... تو قشنگترین احساس زندگیمی...........   

.  

.

. با تمام وجودم دوست دارم. 

                                                عشق بی همتای من........

.

                                                   از طرف  :  عاشق همیشگی تو علی.*. 

   

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد