به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

سخنی با خیال معشوق....

 

   

تقدیم به عشق همیشگی ام زینب عزیز:  

هر کسی خانه خود را با چیزی تزیین می کند و  

من نیز خانه عقلم را با اندیشیدن به تو، 

 سرای روحم را با یاد تو،  

سراپرده جانم  را با عشق تو، 

 سرزمین وجودم را با محبت تو، 

 تمام قلبم را با مهر تو،  

قلمرو هستی ام را با دوست داشتن تو و  

روز و شبم را با خیال روی تو و  

حتی زبانم را با نام شیرین تو زینت می دهم و 

 لحظه ای از عمرم را که بی تو و یاد تو سپری گردد،  

لحظه های هدر شده می دانم..... 

این چنین مهر تو بر همه جان من سایه انداخته است و 

 خدا را بر آن شاکرم که لایق عشق قرار گرفته ام.  

  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

سید عبدالله نجومی پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://hot-pnu-genaveh.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ.
بخاطر وبلاگ خوبتان خواستار تبادل لینک با شما هستم. اگر مایلید نام وبلاگ بنده را با عنوان مهندسی کامپیوتر پیام نور گناوه لینک کنید و اطلاع دهید تا شما را با نام انتخابی خودتان لینک کنم...

با تشکر از شما
روزگار خوش

patina دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبیه برای قدردانی از همسرتون
کارتون جالبه
به وبلاگم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد