به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

تقدیم به گلی که عطر عشق را به من ارزانی کرد ...

 

 

 

 

 

 

این عکس رو خودم  برای گلم گرفتم........ 

 

چند روز پیش صبح زود که این گل رو دیدم دلم خواست بچینمش 

  

ولی یاد حرفی افتادم که تو زده بودی  و منم ترجیح دادم که بزارم این  

  

گل روی شاخه بمونه و فقط یه عکس ازش گرفتم که  

 

تو رو هم توی این قشنگی با خودم شریک کنم... 

 

و بعدش این گل قشنگ رو به تو که برام عزیزترینی تقدیم کنم.  

 

اینطوری میتونیم تا همیشه این گل رو داشته باشیم 

 

و از دیدنش لذت ببریم....... 

  

برای همیشه و تا ابد........ 

دوست دارم....  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ب.ظ

ممنونم گلم.وجود خودت زیباترین گله برای دنیا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد