به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

به تماشا سوگند و به آغاز کلام....

تقدیم به بهترین و زیباترین کلام زندگیم ...زینب عزیز...

زینب جان...دل تنگی هایم برای تو بی انتهاست..دوستت دارم

 

در میان من و تو فاصله هاست

                 گاه می اندیشم،

می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری!

                      

           تو توانایی بخشش داری

       دستهای تو توانایی ان را دارد،

                     که مرا ،

                زندگانی بخشد.

       چشمهای تو به من می بخشد

             شور عشق و مستی

     و تو چون مصرع شعری زیبا

 سطر بر جسته ای از زندگانی من هستی.

 

                               زینب جان  دوست دارم...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد